Min man!

Jag har besluts ångest!
Jag kan inte välja min man jag är kåt på alla konstiga personer! Yumms!
Det står mellan,
Terence Hill
..
Jack White
och
Per Moberg..
Mumms rikiga godbitar! Men Terence Hill är väl runt 70 idag.. Men ålder spelar väl ingen roll? Eller ;)
..
Haha sitter och kollar på massa strunt och så kom jag bara att tänka på det att Jack White är lite lik Johnny Depp sometimes!
Eller hur? heh, inte så mycket men fortfarande!
.
.
.
Sen imorgon så fyller min bror 20.. Herre i min låda!
Minns som om det vore igår jag var en decimeter längre än han och det var ju inte länge sen han fyllde 18..
Men nu har han växt på sig och jävlar anamma det kanske kan bli man av han också någon dag? ;)
Jaa, grattis då i förskott bror min! haha han är verkligen den typiska storebrorsan också, ska vara go och glad hemma men sen så fort det finns annat folk så blir han ''stenhård''. Lite som en vakthund också, haha fast nää. Han är bara överskyddande! <3
Det skyller jag inte på honom utan han har nog all rätt att vara det eftersom att han har en sån flöjig syster! ;) hiihi

Avslutningsvis drar jag till med ett känt citat för jag såg det på en film att det blir ett bra avslut då.. Jävla bra film föresten! American History X.
Bara så ni vet tänkte jag på då!
..
''Jag har tio par gymnastikskor, ett par för varje dag i veckan''
-Samantha Fox

Jag gör ett expertutlåtande och säger: Hon må vara söt men det döljer sig inte allt för mycket bakom det där pannbenet!
.
.
Ja men god natt då eller?
.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0