Lite vackert?

Så här på kvällskvisten!
Har inte hänt ett skvatt sen jag skrev sist, har kollat på en film som heter Rogue, ganska badass men annars har det liksom inte hänt något!
Var ute igår och jagade katten för jag ville ha med på film då hon tog en mus men det resulterade i att det blev en 5min film på en sittandes katt och lite vandring runt på gården.
Men jag lyckades iaf få till lite vackra bilder så där lite vackert!
Everyday i'm shuffelin.
LMFAO – Party Rock Anthem
Kvällen erbjöd apelsin, ostbågar och popcorn! Nam Nam.
..
Är ni med Yao. Jalla jalla en fet kebab till alla!
Basshunter – Fest i hela huset
..
Sött kort på gullkatta!

Bjuder på lite av mina goooingar låtar!

Ja kärlek till er alla, punkt och slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0