Dopp, doppi, dopp dopp!

+
+
+
=
Årets första dopp. Check. Faktum är att jag gjorde det dessutom 5 gånger!
Strongt!
Hehe, finns filmer också där jag doppar mig och bara kliver upp och säger: Okej.
Det är väl lite hardcore? Huh?
Ja men eftersom att jag inte är så hightec så blir det ingen video på den häär bloggen. ack!
..
Sanne, du är värd denna bild. Du är värd din vikt i guld! hehe
<3
.
.
.
.
.



Sitter och kollar på mina kinesiska tecken, tydligen är jag Vatten och tupp..

Typiska egenskaper för en tupp är:

Metodisk, effektiv, stolt, uppriktig.

Typiska egenskaper för elementet vatten är:

Kreativ, problemfri, förstående.

 

Typiska egenskaper för en tupp är:

Metodisk, effektiv, stolt, uppriktig.

Typiska egenskaper för elementet vatten är:

Kreativ, problemfri, förstående.

Ja, jag är nog inte metodisk tycker Sanna, det höll jag med om tills jag märkte att jag faktiskt är sjuk snabb på olika uppgifter då jag verkligen vill. Som på grappa fick jag ju beröm hela tiden för att jag var snabb (Y)
Bra där säger jag då!
.
Sanna är apa på det kinesiska tecknet! hahaha
Men det visste jag redan, apinstinkterna som min älskling har! ;)
Så jäkla snygg!
http://fuldans.se/?v=tjjklxwzmb

Citatet för dagen:
''Förlåtelse är den modiges dygd.''
~Mahatma Gandhi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0