Så nu sitter man här igen!

Så nu sitter jag här och grubblar igen!
Kom nyss hem ifrån skolan och allt jag gör är att fundera, hähä.
Fundera är ju något jag är ganska bra på men inte att tänka, det blir dock bara grisnitar!
Men är man van med det så lider man ju inte direkt! Hahaa.
En sak jag har funderat på.. Jag tror seriöst att jorden kommer gå under 2012! Höhö, för nu har ju Japan flyttat sig 2 meter in mot land på grund av jordbävningen och kärnreaktorerna har exploderat!
BLööö..
Men jordaxeln har ju vridit sig nåra gånger under minjöntalsår! Om jag minns rätt så har den vridit sig några decimeter (?) så inga gps positioner är ju exakta så TÄNK om haha men bara TÄNK om den flippar ut totalt och jorden vickar? Allt vi har som kallas kommunikation kommer ju bara skita sig totalt! :) Hähää
Inget internet, inga telefoner, inge tv... men typ såna saker! För allt sänds ju via satelit så då kanske vi får in någon asiatisk tv-kanal?
Så det är kanske dags att börja läsa asiatiska? HAHA
Även att Japan har en risk för att sjunka! :O
Tänk, då kommer ju den där sjunkna staden ''Atlantis'' inte vara så ensammen nere på havetsbotten längre.
Men helt ärligt.. Någon som kan få följa med Japan ner då är ju ''Kadaffi,Gadaffi'' (vet inte direkt hur det stavas efter som att alla stavar olika)
Meen nog pratat om det jag tänker iaf leva livet för tänk om vi faktiskt döör!..
Ja då dör man ju iaf (ung och snygg)! HÄHÄ!
ÅÅh vad jag saknar sommaren! Jag har planerat in allt!!
Till att börja med:
Semester troligtvis i Turkiet <3
Sen Rättvik på classic car week
Fäviken
Kanske Storsjö Yran!
FETASTE 18 års firandet av Mig och mina två Pinglor Sanne & Angelica! Kommer bli helt sjukt!
Varberg på weels and wings
Någonstans emellan mina måsten har jag planerat in jobb och körkort!
Men ciaoo så länge nu ska jag nörda lite tv innan jag hoppar i badet.. ååh..
Pize änd löv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0