Peace



Fighting for peace is like fucking for virginity


True that.
Why war when peace?
Goa glada 70's.
Skulla vilja leva med dom utsvängda jeansen, flanell-skjortorna, platå, the bee gees.
Kriget hade varit över i några år innan kriget i vietnam bryter ut, när kriget är över är folket gladare än någonstin.
Okej att dom kanske rökte på en del och döpte sina barn till Sunshine och Rainbow men helt seriöst.. Det visar ju bara glädje!
Musiken var bara glad och hade glada innebörder!
Man ville inget annat än fred och än så länge har vi lyckats riktigt bra i Sverige, men hur går det då för resten av världen?
Ja jag är mest glad för att några länder kan behålla freden och inte vara för giriga!
Löv it!
Men att det goa glada 70's är på väg tillbaka tycket jag är skiit fränt!
Härliga färger i brunt och oreange med stoora blommor! haha..
Så jag är lite av en
Bjussar lite på denna då!!
Fast den inte har något
med inlägget att
göra! ;)
Men nu ska jag drömma mig bort och hoppar på att ''ka..Gadaffi..'' försvinner för alltid så det iaf blir lite bättre då!
Baci sul tuo goodies! Buona notte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0