Muziik

Sitter nu och ska sova men musiken kan man inte sluta lyssna på!
Den gör mitt liv och varje gång jag hör en bra låt så går jag på kokain, blir hyper och överlycklig!
hääähä.
http://soundcloud.com/amandafernandez-1/sunshine#new-timed-comment-at-128768
Hittade denna låt som en gammal kompis till mig gjort och jag fastande direkt!
Yummie!
Nu ska jag ÄNTLIGEN sova, eller vadå äntligen?
Jag har ju kunnat gå och lagt mig vid 6 om jag velat.. men Äaaeh..
Nu blir det en liten MiniMovie med kattfan sen ska jag lägga mig i min siden pyamas! Love it!!
Dessvärre har jag inte mina siden lakan men det skiter ju sig med pyamasen, om jag lägger mig lite för snabbt i sängen så glider man ju av och det är inget man önskar dom sena svettiga nätterna!!
Huhuhuu!..
Men nu idag fick jag en inlevelse.. Inblick.. Uppenbarelse..??
Ja jag INSÅG iallafall att jag är ung och dum och det ska jag utnyttja till 100 istället för att bli en torr-murv och skaffa kille men volvo?
Hää.
Så som sagt, passa på att lev för man lever ju bara en gång och då ska man göra det så snuskigt och svettigt man bara kan!! Annars är man ju en murvel...
Haha, fast som dom kristna säger så påstår jag inte att jag är ''Oren''...HAHA
Känner att jag blir bara mer och mer mupp för varje ord jag skriver så det är väl lika bra att lägga av idag!
Jajjemos!
Vill bara lägga till som en liten notis att jag ser faktiskt ut som en riktig MUPP på bilden, ja okej att jag kanske råkar vara en stor fet irriterande mupp som ploppar upp som en finne men ääh man behöver ju inte se ut som en ;)
Ajökens krökens Knullmuppar!
Var bara tvungen att lägga upp denna muppbild på Mig, André & Min Kusin Maria Sundling ifrån Las Palmas..
Haha, när vi stod på flygplatsen vin incheckningen så  ser jag att det är just LAS PALMAS vi ska till och då utbrister jag i kön som vi står i '' LAS PALMAS?!  Mamma ska vi dit?! Är du Seriös?? Värsta Svensson!! Ååh, gud så pinsamt..''
my logga en more tajm

Kommentarer
Postat av: ronja

hahahaha du är ju för underbar älskling!<3

2011-03-13 @ 22:30:20
URL: http://ronjalialexandra.blogg.se/
Postat av: TeaTheMaster

hihi rolig blogg :D :)

2011-03-14 @ 18:01:30
URL: http://teadahlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0