Facebook.. Eller var det faceplant?

Att skicka Eric Saade till tyskland var ju ett stort misstag, men jag är ju inte så insatt så jag ska inte involvera mig så mycket!
Mamma sa iallafall
'' Ja han är ju söt och kolla på, men måste han dansa som om han hade skitit på sig? Ja han är ju lite.. Vad heter det, mainstream.. Men då kanske vi har en chans?''
Är mest nöjd över att Sara Varga och Swingfly var med i finalen (KAN.INTE.SLUTA.LYSSNA.PÅ.DOM!)!
HOW ABOUT THAT?
Tards (A)
Men dom där gamla männen som är frän som få, som sjöng The King skulle lätt ha gått vidare!
HUUR fränt skulle det inte vara om lite rockabilly boys kom till tyskland och fick dom att tänka på det goa glada 50talet?
Löv It äller
Hähä, alltså en till jag tänkt på är, fucktards låter ju sjukt elakt och många kan tycka det är stöttande men vafan? 

Tard kommer ju ifrån REtard som betydet retarderad, för er som inte vet det så är det en långsammare ''grad'' eller vad fan man ska säga? haha.
Ja och Fuck är ju sex, samlag, piluppanpeniskram, svettbadet...
Så egentligen det jag säger är då: Sexretardationer. Iprincip.
Så jag tänker säga det huuur mycket jag vill!
Fucktard-Retard-Facetard-Fucktard
Hähä gillar liksom alla kombinationer bara det kommer ett tard efteråt! ;)
MEN jag rider ju för er som inte vet. Men då i alla fall så brukar jag fundera som satan och då kom jag verkligen på vad jag ''HISSAR & DISSAR'' när det gäller att blogga liksom.
Det jag vill hissa då lär det ju vara
Paow.
&
Fokis
Alltså dom bloggarna gillar jag ju att läsa då jag har fruktansvärt tråkigt och det är intressant och dom provocerar ju inte ett dugg som jag tycker är sjuuukt bra!
Men det jag Dissar är då
Dessie..
Alltså seriöst hon är 94a och går på krogen och super sig full och bär en förlovningsring (faast ingen vet ju om hon är förlovad eller inte men jaja shit the same!) Men jag gillar att hon har vuxit ifrån den där platina blonda flickan med rosa läppar och personlig tuttvisning!
Men det jag FET TOTAL dissar lär ju vara Kissie!
Haha Seriöst att gå på barnmat är ju bara ett fiasko direkt när hon kommer konsumera vanlig mat kommer ju hennes lilla mage inte vara så snygg längre om hon inte är duktig på att träna då kommer det bli en hängbuk! Muhaha.. Inte kul men alltså om det blir så ska jag boka första biljetten till stockholm och springa fram till henne och peta henne på hängbuken och säga '' När kommer mini Kissie eller är det bara också ett PR trick?''
Men aja, jag ska inte säga så mycket mer om det hon kan ta sin barnmat för 1-2 åringar(?) och stoppa upp den i det där osynliga tredje ögat! mihi..
Peace&Love
Retardationer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0