Dröm

Jag måste bara berätta om sjuuukaste drömmen jag hade för några dagar sen.. Helt galen!
HAHA ja jag drömde
iallafall att jag var en elefant ett tag
och att en killkompis (inga namn nämnes) kom ridandes på en annan kompis axlar och hoppar in genom fönstret.. haha
ja han iallafall doppade min snabel i MASSOR av skum och jag kunde inte andas.. Men tydligen var det bra för luft rören! hahaha
kille.skum.kul.
Men senare mötte jag en kompis på en bro och då var jag dock inte en elefant men han bara ignorerar mig och försöker sno min moppe som jag hade kedjat fast i lyktstolpe..
Men då på slutet av bron så kommer en stooor knubbig kille och kramar mig och sen börjar bära iväg på mig för att han ska typ kidnappa och sälja mig.. Tror jag? Haha men det var iallafall en sjukt skum dröm som jag garvar åt än idag! Så jävla skum och retard dröm!!
Kanske inte verkar allt för rolig men.. ååh.. drömmar <3 riktig mindfucking fucktard drömmar som jag brukar ha går inte att sluta älska.

Haha, your the retard...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0