Babbel

När man har tråkigt så finns det väl inget bättre än att dö?
Haha, näärå!
haha men ibland på mina LAT dagar så kan jag tänka att, ååh jag vill dö.. Evig vila!
Hur skönt skulle inte det vara då?
Det största problemet är ju bara sättet att tillvägagå det på för.. ja jag är ju inte direkt rädd för döden men är rädd för allt som har med döden att göra! haha!
Men jag lovar er om att jag dör ska jag spöka för er så ni hamnar på psykriati instutition och så får ni sitta där tills ni ruttnar! Men jag ska bara spöka inte göra illa folk som The Grudge gör direkt! ;)
Hihi..

Nog snackat om det lite uppdate ifrån igår!
Då jag inte åkte till skolan så for jag ut med skotern till min lilla mysiga stuga mitt ute i skogen!
Satt där helt ensam och haha.. PIMPLADE! jag får dock aldrig fisk och sen så vågar jag ju inte döda dom heller! haha men aa.. Myspys
!
Sen så märkte jag att oljan var slut i skotern så.. Aa jag fick sitta och vänta på min pappa som var tungen att special köpa olja till Assaulten!
Så medans jag väntade så eldade jag och åt en kexchoklad! MYMS! huhuhuuu..
<3 Bilden nedan är ju inte ifrån stugan utan det är ifrån fjället i helgen!
ÅÅH... snö <3
Man kan knappt se det men Johan sitter på den lilla mini-toppen på fjället!

Jaa.. Inte mycket mer att säga då! SÅ hääj så läänge retards!
<3

Haha jag idag på skolan, inte direkt någon super charmig bild men ääh! VADFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0